Överberg

Jag och Tove fick tipset av Paula om ett spöktåg och ett gammalt läskigt hus i överberg, så jag och Tove drog med oss mamma dit igår för att kika lite. Vi hittade aldrig huset men tåget hittade vi eller ja de två vagnarna som stod mitt ute i skogen. Paula berättade att det skulle finnas barnskor där inne men inte vad vi såg iallafall, men vi gick inte så lång in i dåget, haha vi stod vid dörren typ.
Trodde inte jag skulle vara så rädd som jag faktiskt var, jag vågade ju inte ens gå in, inte Tove heller för den delen, haha Tove som inte ens tror på spöken :h
Några bilder blev det iallafall :)



Jag kunde inte låta bli att sätta ett spöke där :h



Linnéa

assnygg bild den första!

sanna

Tack Linnéa! :) <3

Anonym

sanna panna Du vet ju att det inte finns några spöken, det finns bara monster! ;-) Kram sonna ponna