28 oktober

Jag fick precis den här bilden utav Emma och jag kände inte ens igen mig själv! jag tror bilden är tagen i 7an, det var ju inte så länge sen, men oj vad man har förändras!
Det jag verkligen saknar är håret, även om det kanske inte är så himla mycket att sakna.

hanna

men shit va blont hår jag hade!

haha tänk vad alla kan förändras på bara tv år :p

Sanna

Och lugg hade du också! :)

Ja, man tror inte att man har förändrats så mycket men man märker ju verkligen att man har det.

hanna

jaa du, ojj! :o

alltså de har ju gått så himla fort ändå, tänk när de är skolavslutning, kommer säkert gå jätte fort dit! kommer iaf att sakna er väääldigt mycket :(

Sanna

Jaa, jag har en känsla av att 9an kommer att gå fortast faktiskt även om det har varit det jobbigaste året jag menar, det är ju snart jul! :O

karin

MEN FYFAN HUR JAG SÅG UT!

skämmes.

fan, att vi snart gått tre år tillsammans, så sjukt! <3

Sanna

Nej karin, lika fin som vanligt :)<3

tove

kort hår jag hade :h

fan vad jag kommer saknar klassen :'( <3