Torsdag

Ni kanske har lagt märke till den nya designen som syrran hjälpte mig med för några dagar sedan :) Bara för att hon var så snäll och hjälpte mig så hade jag tänkt att tipsa om hennes blogg, så klicka! :h

http://www.urallasynvinklar.blogg.se


Idag har vi haft svenskaprov och det blev ju inte riktigt som man tänkt sig kanske man skulle kunna säga.
Det gick förjäkligt rent ut sagt, men jag kan trösta mig med att det inte gick så mycket bättre för de andra i klassen, det lät iallafall så på dem.
Birgitta, våran lärare hade sagt vad vi skulle kunna på provet och inte, men de frågor som stod på papperet var bara de saker som vi inte behövde kunna och nästan ingenting utav det vi hade gått igenom. Så svenskan kommer att bli ett ig för mig, det är jag helt säker på.
Fysikprovet fick vi också tillbaka idag, ig. Ett endaste litet poäng ifrån g, lagomt le jag blev :(
Petra

tack för länkningen! : )



vilket skit med proven, men det är inte hela världen. det är bara att göra om det tills man klarar det. i borlänge skrev jag om en fysiktenta tre gånger innan jag fixade det! : )