Tisdag

Fan vad jag är dålig på att blogga just nu känner jag :(
Men tänkte passa på att skriva ett inlägg nu när jag ändå sitter vid datorn, har faktiskt precis fått en " ny " dator av syrran, hennes gamla alltså, så nu sitter jag och testar här. Ska bli sjukt skönt att slippa den andra datorn, kommer inte alls att sakna den, iaf inte som det känns nu. Petra säger att den här mullrar men det är nog ingenting mot för vad min gör kan jag lova.

Förra måndagen överraskade vi Magnus med tårta ( våran so lärare ) eftersom att han fyllt år. Han blev superduper glad! Först tänkte han skälla på oss för att vi lämnat skräp på hans kateder, men ändrade sig när han förstod vad det var frågan om.
Jag har en bild på telefonen sen dess som jag tänkt att lägga in men det har såklart inte blivit av, ska försöka komma ihåg att lägga in bilden sen :)

Och i helgen har jag börjat på skoterkortet, fick det i julklapp av faster! :)
Jag och Tove pluggade som bara den för att kunna klara provet men samma dag som vi skulle skriva provet fick vi reda på att vi inte fick göra det, jag får vänta tills den 16 mars innan jag får skriva det. Konstigt att man får göra uppkörningen men inte provet, borde ju vara tvärt om.