Minnen från 98?

Nu har jag inte lagt in ett inlägg på jättelänge och kände att jag hade lite lust att göra det precis just nu, så jag ska skynda mig att skriva medan jag fortfarande har lusten kvar! :)

Idag på skolan när vi satt vid runda borden, gick en man förbi, en man med ett jäkligt bekant ansikte, så bekant att jag nästan tänkte gå fram och fråga honom om han varit med i något tv program.
Efter några minuters tänkande kom jag fram till att det var från en gammal julkalender som jag sett honom i, men lyckades bara övertyga Anna - Klara om den saken, hur som helst kunde jag inte sluta tänka på var det var jag sett honom förän nu när jag äntligen lyckats ta reda på det! Lite av en tillfällighet kanske.
Jag satt och kikade lite smått på  " gynnekologen i askim " samtidigt som jag gjorde so, och så hörde jag en bekant röst, då tittade upp på skärmen och tänkte " ja, hon var ju också med i den kalendern! Jag väntar till eftertexterna så jag får se vad hon heter! " Och sen kollade jag vad hon hette och sökte på google, då kom det upp en massa serier hon varit med på, och i listan fanns även en julkalender, som jag trodde! Så jag klickade på länken och kikade egenom alla manliga skådespelare som varit med i den och där hittade jag tillsist Kim Lantz! Det var han som var så sjukligt lik mannen jag idag såg på skolan. Det konstiga är att jag kände igen både honom och kvinnan i " Gynnekologen i Askim " från en julkalender från 98! Herregud, jag kanske inte är någon guldfisk? Jag menar, jag var ju bara tre år!

Jag tycker faktiskt lite synd om dig som suttit och läst det här helt i onödan, kanske inte dagens intressantastate text, haha.