30 november

Hejhej!
Nu har jag precis kommit hem från Vemdalen, har varit där och skaffat min första julklapp. Hittade en vinterkappa som jag skulle vilja ha och mamma lovade att ge mig den som en tidig julklapp! <)


På vägen hem stannade vi till i Sveg för att köpa med oss lite mat hem.
Mamma var ute på annat medan jag satt kvar i bilen utanför stället vi beställde maten. Till min förvåning kom en utav dem ut med maten till mig i bilen. När jag öppnade bildörren sa han " Black and white? " och jag svarade " Yes! " 
Sekunden efter inser jag att jag just börjat prata engelska, Tove som jag hade i luren undrade om han inte pratade svenska eftersom hon hört det jag sa, som tur va hann jag ju bara säga " yes " men pinsamt var det iallafall. Jag svarade antagligen på engelska eftersom han sa " black and white " och för att han var turk, haha.


Imorgon ska jag och Hanna stå i cafeterian och prata om E-ämnen med alla som går förbi, haha! Vi har fördjupat oss i just E-ämnen i tre veckor och nu är arbetet äntligen klart, så nu gäller det!
Efter skolan imorgon har Nicke bjudit mig på tårta, egentligen kanske det är jag som ska bjuda honom eftersom att det är han som fyller år, haha :h
Och imorgon kväll åker jag och Tove upp till stan! :) Tänkte sova hos Rebecka och kommer hem på lördag igen, mysigt! Så jag laddar upp bilder sen när jag är tillbaka igen! :)