Söndag

Hejsan!
Idag har jag varit och hälsat på hos mina gamla vänner på ålderdomshemmet, åh vad jag tycker om dem! Det är inte ofta som man känner sig så uppskattad som när man är där, de blir så glada när det är någon som kommer och hälsar på. En utav damerna jag hälsade på idag sa " Jag trodde inte att du skulle komma och hälsa på " och jag säger att jag faktiskt hade lovat att göra det. Då fortsätter hon " Ja, men det är så många som sviker. Det värmer gott att någon bryr sig om de gamla "  Sedan tar hon ett hårt grepp om min hand.  Jag kommer snart tillbaka, det har jag lovat dem.
 
Imorgon är det ju första dagen i skolan, men jag har bestämt mig för att gå på minnesstunden för Emma istället, känns viktigare. Jag tror inte att jag missar så mycket första dagen iallafall. 
 
                                         
Cajsa

Åh, gamla människor är så himla underbara! På alla sätt och vis. :(
Och du gör alldeles rätt i att gå på minnesstunden istället.

Svar: Åh ja, det är dom verkligen!
Sanna Hammarberg