18 årsdagen!

Hejsan!
Min 18 årsdag firades först med tårta och presentöppning här hemma. Petra ville också vara med så henne skypeade vi med under tiden. Det var mysigt och jag är himla glad över presenterna som jag fick. Av familjen fick jag bland annat en fallskärmshoppning i Borlänge i sommar, men inte nog med det. På onsdag ska jag till Stockholm, ska få se när de spelar in Skavlan! Och kanske kanske kanske får jag åtminstone hälsa på honom efteråt, det är ju obeskrivligt alltså.
   Utav faster, Sonia och Ove fick jag pengar, och det är ju också bland det bästa man kan få. Utav Nicke, min systers pojkvän fick jag ett par nya skidglasögon, med spegelglas dessutom. Som jag önskat mig! Jag som precis slarvat bort mina förra, perfekt! ;) Dehär lovar jag att jag ska hålla lite bättre koll på.
 
Ja, som ni förstår hade jag det bra på min födelsedag men den blev faktisk ännu bättre. Jag kände mig bättre i min förkylning i lördags och bestämde mig för att vara med på spelningen, och det var första gången jag inte var ett dugg nervös, så himla skönt. Så efter en ganska lyckad kväll i Sveg drog vi tillbaka till Härdal, då tog jag faktiskt en cider inne på Gurra´s, bara för att jag kan liksom.