Ingen peace and love!

Svårt att undgå nyheten om att peace and love gått i konkurs, tycker synd om alla de som köpt biljett. Vilken himla tur att jag inte gjorde det, jag sökte ju funktionärsjobb istället. Samtidigt som jag tycker att det är väldigt tråkigt att de ställde in så är jag också lättad, under peaceveckan finns det nämligen en uppkörnings och skrivningstid för körkortet som jag annars hade behövt avboka! Jag vill inte heller missa konserten vi härdalingar ska ha i kyrkan den 27 juli.

Och hörrni, snart är det sommarlov! Beställde en klänning till skolavslutningen igår. Beställde en förra veckan också, men jag passade inte i den, så den skickades tillbaka. Får hoppas på att den här blir bättre. Dock beställde jag fel färg, jag beställde en mörkblå i all hast, haha. Så jag kommer att få skicka tillbaka den också och byta färg, för jag vill ha den här!