Världens bästa vän, har jag.

Hörrni, jag måste bara säga att jag har världens bästa vän. Hon står ut med mitt eviga tjat, och det kan inte vara det lättaste må ni tro. 
   Jag har alltid så himla roligt tillsammans med Hanna, och hon är en utav dom få jag verkligen litar på. Vi skulle kunna bli arga på varandra, skälla ut varandra om så skulle behövas. Och jag tror att det är viktigt att kunna göra det, bara veta att man kan. Allt skulle vara bra igen fem minuter efteråt, det har ju faktiskt hännt några få gånger, typ en, två gånger på sin höjd.
 
Lika barn leka bäst säger man ju, men faktum är att jag knappt sett några likheter alls.
   Hanna gör scheman för varje vecka där hon skriver ner exakt vad hon ska göra, när hon ska gymma, när hon ska plugga, jobba och då hon ska vila, vilket inte är allt för ofta. Jag är nog raka mottsatsen till det. Jag tar allt som det kommer, tränar aldrig, pluggar aldrig, jag har inget jobb. Mitt liv består av ett himla massa vilande, haha. Usch det låter hemskt. Hanna stressar ofta upp sig över saker och ting såsom skolarbeten eller liknande, får dem alltid gjorda i god tid. Väldigt duktig! Jag däremot, satsar på att lämna in skrivuppgifter åtminstone en vecka efter det satta slutdatumet. Jag borde egentligen vara lite mer som Hanna, och hon borde kanske vara lite mera som mig ibland. Ta saker som de kommer. Och jag skulle verkligen behöva lite utav hennes självdiciplin. 
 
Likheten är väl att vi ofta tänker likadant, och har samma prioriteringar på livet. Inte kanske just det vardagliga livet som jag precis nämnde, men ja. Ni kanske fattar. Hanna och jag är också båda ensamvargar, tycker att vi skulle kunna klara oss själva här i livet.
    Jag är hur som helst galet glad över att jag har henne, och hoppas att hon är lite glad över att hon har mig också. Jag har ju trots allt räddat livet på henne då och då, när hon höll på att frysa ihjäl tillexempel. 
   Det finns egentligen en bokhyllskilometer med bra saker om henne som jag skulle kunna skriva här, men jag tror att jag nöjer mig nu. Med det allra viktigaste sagt, att jag har världens bästa vän. 
 
 
 
 
 
 
Alice

sv; åh men tack så mycket! :)
Detsamma!

LORISSA LOVEBOMB

Jag är också ensamvarg. Jag är förvisso gift och älskar min man, men när vi var särbos gick det hur bra som helst och när han är borta kan jag riktigt njuta av att vara själv också. Jag gör gärna saker ensam bara för att just få värna om den egna tiden liksom :)

En plats i solen

Lika barn leker inte alltid bäst. ibland leker olika barn bäst =)

Ja, det är roligt med såna fotoutmaningar! :)

Jessika

Härligt med en så bra vän! ^^

Karro

åh så fint inlägg! <3 är ensamvarg jag med, finns ju både negativt och postivit med det haha..

svar: åh tack fina du!

Carolina - Stall Assla

Så fint skrivit till din kompis!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Låter som ni kompletterar varandra bra. Härligt med bra vänner och jag är säker på att hon uppskattar alla fina ord du skrivit om henne.