Första skoldagen avklarad!

Nu är den första skoldagen efter sommarlovet som sagt avklarad!
Idag hade vi inga riktiga lektioner utan vi gick bara egenom schemat och sånt.
Det sista vi skulle göra innan vi fick sluta var att prata en stund ensamma med läraren vi kommer att ha under de här åren, och jag var ganska stressad eftersom det var min tur 5 minuter innan bussen skulle gå, men jag gick in och satte mig och började prata i någon minut, sen när jag skulle skynda mig iväg råkade jag välta ner ett glas saft som stod på bänken bredvid med min väska, och saften ran inte bara ut över bordet utan ockå ner på golvet, och det värsta var att jag inte kunde stanna kvar för att torka upp det, utan det fick läraren göra eftersom jag skulle skynda mig till bussen. Snacka om att jag skämdes. 
Om första intrycket betyder så mycket som de verkligen säger, då är jag körd nu :h

Schemat såg iallafall ganska bra ut faktiskt!
Jag jublade inombords när läraren berättade att vi inte kommer att ha någon bild längre och bara en lektion gymnastik i veckan (y)
Bettan!! :D

Ditt schema ser inte så rock n roll ut? :o

tove

men helvete, lite skillnad mot för mitt schema.. mitt e proppat.