" komplimanger "

Två främlingar kom vid två olika tillfällen fram till mig för att tala om att jag liknade någon. Den första var en man som tyckte att jag var mycket lik Annie Lennox, jag hade ingen aning om vem det var och skyndade mig sedan för att googla henne. Jag hade hoppats på att hon skulle se bra ut, förstås! Trodde att jag kommit fel, att jag av misstag hade skrivit fel namn i sökrutan och därför fått fram en man. Men nejdå, det visade sig vara hon, Annie Lennox.
    Den andra, var en kvinna som med bestämda steg närmade sig mig för att berätta att jag var lik Melker, min hund. " Vet du om att du är jättelik din hund?! " och " Ni är jättelika i ansiktet! " fortsatte hon.
Jag är alltså en blandning mellan en man och en hund.
Tog bilden bilden då hon ser minst manlig ut, haha. Och någon bild på Melker kände jag inte att jag behövde visa just nu, har en känsla av att ni vid det här laget redan vet hur han ser ut?