Måndag

Det var ett tag sedan jag skrev nu, närmare bestämt två veckor sedan. Jag funderar på vad det är ni egentligen missat, inte särskilt mycket har hänt under den här tiden men jag har sökt in på en folkhögskola! Jazzlinjen i Skurup, längst ner i Skåne. Men jag tänker söka på fler ställen, eftersom att det är svårt att komma in på nästan alla folkhögskolor. Ikväll ska jag skicka in en ansökan till Geijerskolans afrolinje i Värmland och Härnösands klassiska linje. Så hoppas jag att jag kommer in på någon utav dem. Om inte, ja då vet jag inte vad jag gör.
    Jag har ju faktiskt fått jobb också! På ica i Sveg! Jag får förhoppningsvis börja snart, så att jag får lite extra kosing.
 
 
Bettan!!!! !!!!!!!!!!!!

Då kommer jag in på ica i sveg kollar om du sköter dig, nästa gång jag har vägarna förbi! ;)

Svar: haha gört! Träffade din mor och far i helgen!
Sanna Hammarberg