Uppdatering

Jag känner att det är dags för en liten uppdatering, där jag kanske berättar om vad som händer helt enkelt. Egentligen är det kanske dumt att göra det just idag. då detta är en väldigt dålig sådan. Det är så mycket just nu, och saker går aldrig som jag tänkt mig. Mitt solonummer på gospelkonserten ikväll får mig att vilja gå under jorden, ungefär. Och nästa vecka är det intagningsprov för rocklinjen här på geijer och jag har inte övat? Det är bara så himla mycket som måste göras, och någorlunda bra skadet bli i slutändan med. Åh, varför gör jag såhär. 
 
Förutom allt som sker här på skolan nu så har jag sökt jobbi Karlstad under sommaren, och förhoppningsvis har jag även fått det jobb jag sökt, inom äldreomsorgen. Jag ska dit nästa vecka igen, så förhoppningsvis kommer vi överens om något bra då. Boende har jag också lyckats skaffa mig, så om detta går vägen är jag hur nöjd som helst. Jag trivs bra här, och det är framförallt roligt att vara på någon annan plats än hemma, roligt med något annat helt enkelt och att jag inte känner någon i Karlstad gör det bara ännu mer spännande, och så är det första gången som jag ska bo själv någonstans.
   Till hösten har jag förutom rocklinjen här också sökt socionomutbildningen, inte för att jag vet att det är socionom jag vill bli utan mer för att jag vill se om jag har en chans att komma in på mina betyg. Jag har ju som sagt sökt rock också, och det är lite samma sak där. Jag vet inte vad jag hoppas på. Jag är så kluven.