23.11

Hejsan!
Bara en vecka kvar i skolan nu, sen blir det jobb och förhoppningsvis blir jag lite rik också! Men den sista veckan kommer vara den värsta någonsin. Har precis bockat av en naturuppgift, nu har jag bara sju skrivppgifter kvar att göra innan terminen äntligen är slut. Jag upprepar, ÄNTLIGEN.



Imorgon ska jag servera på balen, jag är sjukt nervös. Kommer snubbla och hälla ut rödvin på någons vita balklänning. Det skulle vara så typiskt mig, klumpsanna. Ni får önska mig lycka till och hålla tummarna för att det inte händer!



Nu börjar klockan dra iväg igen och det kanske är dags att lägga sig snart, men jag tror att jag ska börja skriva på en" bok "!
En historia har börjat spöka i mitt huvud sen en tid tillbaka och jag vet att jag den kommer att fortsätta hemsöka mig så länge jag inte har börjat skriva. Så jag tror jag ska börja skriva lite smått ikväll, vi ses!