Ger bermudatriangeln en chans

Har ni saknat mig? Förstås. 
Folkhögskolefunderingarna är fortfarande i full gång. I mitt senaste inlägg pratade jag om Geijerskolan i värmland, vilket fortfarande är ett alternativ som ligger kvar på samma plats, likaså Skurup. Men Härnösands klassiska linje är uteslutet, jag vill inte gå där. Har istället fått upp ögonen för en folkhögskola i närheten av Östersund och en annan i närheten av Ånge. När jag var liten och vi åkte med bilen förbi Ånge tänkte jag "Här tänker jag aldrig bo" kanske för att allt som ska komma med posten av någon anledning inte kommer närmare eller längre än till Ånge. Men nu överväger jag faktiskt att ge bermudatriangeln en chans. 
 
Sedan sist har jag också börjat jobba på Ica i Sveg, har inte hunnit jobba så många dagar än så länge men jobbar hela den här kommande helgen och så några dagar på lovet nästa vecka. Jag har massor att göra i skolan också,  det som ligger överst på prioritetslistan är nu gymnasiearbetet som ska vara inne veckan efter lovet. Så jag tror inte jag hinner göra så mycket annat än att jobba och skriva på skrivuppgifter. Oj, det lät som om jag faktiskt kommer att ta tag i saker och ting under den här kommande veckan, vi får väl inte hoppas på för mycket. Jag borde känna mig själv vid det här laget. Men gymnasiearbetet måste ju faktiskt bli klart. 
 
Och hörrni, jag har faktiskt fått min studentmössa också. Det var ett tag sedan nu men det har jag ju inte heller berättat! Och inte har jag berättat om min piercing heller, en smiley som också syns på bilden. Det var nog allt ni missat!