Härdalveckan har börjat!

Hejhej!
Igår började som sagt Härdalsveckan igen och jag spenderade dagen tillsammans med Rebecka och hennes mamma i Östersund, trevlans!
Jag tyckte inte att jag handlade så mycket, men poff, så hade jag spenderat tusen kronor på två bhar, två linnen eller vad det nu är, blommiga strumpbyxor, trosor, tygskor, solglasögon och smink. Sen efter shoppandet gick jag och Rebecka för att lämna pengar till Linus, sen bar det av hemmåt för att hinna med bykampen också. Jag kommer inte ihåg att jag någon gång suttit kvar ända tills finalen är slut, men iår gjorde jag faktiskt det trots att det var kallt som satan. Ibörjan trodde man nästan att Härdal hade en chans att vinna, men icke! Det blev Vemhån som tog hem segern, bättre det än att sveg skulle ha gjort det! :)
Det blev några bilder också, här kommer dom!