Önskelistan

Och nu till det min mamma fruktat allra mest under året, önskelistan! 
Känner att den kommer bli ganska lång iår, och inte minst dyr! ;o
1.
Pengar, för det är alltid bra att ha!
2. 
Samsung galaxy s2 eller varför inte en iphone 4? :h
3.
Ett nytt elpiano, det gamla kan inte ens ta en ren ton längre.

4.
Ett munspel! 
Mamma brukar bli väldigt trött på mig när jag går runt och visslar eller sjunger hela tiden, så tror du inte att det skulle underlätta med ett munspel? ;)
5.
Presentkort på någon affär jag brukar handla på, tex HM eller Gina :)

6.
Skoterglasögon, använder jag de repiga vi har här hemma kommer jag garanterat köra in i ett träd med skotern i vinter, och det lär inte pappa tycka om :h
Billigare med ett par nya glasögon till mig <)
7.
Nya strängar till gitarren, det skulle ge mig en chans att lära mig spela gitarr, för som det är nu så låter det alltid som om man spelar fel, vilket jag kanske också gör, men iallafall! Nya strängar behövs!
8.
Ny laptop, någon skulle kunna förväxla den här med en väldigt högljudd luftvärmepump.
9.
Extern hårddisk, som jag kan ha alla mina bilder i.
10.
Smycken och parfymer önskar jag mig också! <)
Nu har mamma något att fundera på de kommande två månaderna!
sara

tack!

Mamma

Ja, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Petra

jag kan checka av en av de där sakerna nu.. ; )

Sanna Hammarberg

Ojdå, undra va det kan vara :h