Höstlov

Halloj! Nu kände jag att det var dags för min blogg att få ett nytt utseende. Tänkte också passa på att tala om att jag den här veckan haft ett höstlov här hemma i Härjedalen. När jag fortfarande var kvar i Värmland kändes det som om jag varit där i evigheter, men så fort jag närmar mig Lillhärdalsskylten känns det som om jag aldrig varit härifrån mer än ett par dagar.
    Medan jag varit borta har det inte hänt särskilt mycket, eller de har ju målat om OK-macken i Sveg och skrivit "Buss" på marken vid skolans busshållsplats. Så jag kanske ljög, när jag sa att det inte hänt någonting särskilt. Men annars så, har jag nog inte missat något. Det låter kanske fruktansvärt tråkigt för någon som vill att det händer saker hela tiden, men det är just det jag saknar när jag åker härifrån. Det är himla lugnt och tryggt hemma i Härjedalen. 
 
 
Nämnde för mamma häromdagen att jag ville ha en såndär jeansjacka som var populär när hon var ung. Vilken tur att modet kommer tillbaka, och vilken himla tur att min mamma sparat sin jacka till ett sådant tillfälle. 
 
 
 
Michelle Petersson

Jättesnygg jacka!
Kra.